Digiturk yeni reklam kampanyasında muhafazakar kanallar için "farklı" bir konsept uygulamış. İzleyenler biliyor. Digitürk'ün son reklamında komşu kızı, yanında bikinili arkadaşıyla bizim delikanlının kapısına dayanıyor. Ancak aynı reklamın muhafazakar kanallara gönderilen versiyonunda bikinili kız giyinik... "Nabza göre şerbet verme" konusunda son derece mahir bir milletizdir. Siyasi havaya göre eğilip, bükülmek söz konusu olduğunda ise dünya üzerinde bizden daha "elastiki" insanlar bulamazsınız. Geçenlerde de billboardlar için hazırlanan bir afişteki üstü çıplak erkeğe fotoshop ile tişört giydirildiği iddiaları medyada yer almıştı. Ancak burada kritik bir ayrıntı var. Eğer Digitürk'ün "alternatif reklam" uygulaması benimsenirse, reklamcılara bir hayli iş düşecek. Örneğin; cola reklamının muhafazakar versiyonunda kutuyu kafasına diken delikanlı, Aysun Kayacı'nın dudaklarını öpmek yerine, Yıldız Kenter'in elini öpüp, başına koyacak. Ya da Nil Karaibrahimgil kadın çoraplarını koluna dolayıp tanıtacak. Allah, iki arada bir derede kalan reklamcılara kolaylık versin!..
Yayın tarihi: 21 Kasım 2007, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/11/21/gny/haber,B4567EC50A484385AF1F2FDE4E642786.html
Tüm hakları saklıdır.