|
|
|
|
3.4 milyon parça halı
* Ürün grupları bazında incelediğimizde ise halı en yüksek ciroyu oluştuyor. 2006 yılı verilerine göre 3.4 milyon parça halı satın alındığı ve yaklaşık olarak 310 milyon dolarlık bir değer yaratıldığı öngörülüyor. Perde ve nevresim gerek ciro gerekse pazar içinden aldığı pay itibariyle öne çıkan diğer ürün grupları olarak görülüyor.
* Hanede yaşayan kişi sayısının artması ev tekstili ürün alışverişini çok büyük oranda etkilemiyor. Nitekim, hane büyüklüğü ile ev tekstili alımları arasındaki korelasyon incelendiğinde 3-4 kişilik hanelerin toplam ev tekstili alışverişlerinin neredeyse yarısını oluşturduğu, 5 kişi üzeri hanelerde ise bu payın yüzde 31 seviyesinde olduğu görülüyor. 1-2 kişilik hanelerde ise 2006 senesinde gerçekleşen ev tekstili alımlarının oranı yüzde 11.8.
|
|
|
|
|
|
|
|
|