Shell'in oyuncak Ferrari arabaları, Türkiye'de bir ayda 2 milyon 200 kişiye ulaştı. Shell'den yapılan açıklama göre, şirketin Ocak ayı sonunda Türkiye'de başlattığı ve halen devam eden Ferrari oyuncak araba kampanyasıyla satışlarını artırdığı kaydedildi.
Shell & Turcas Petrol A.Ş. Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Pınar Mavituna, Ferrari ile olan 60 yıllık teknik işbirliklerinin promosyon olarak istasyonlara yansımasından müşterilerin çok mutlu olduklarını kaydetti. Mavituna, şöyle dedi:
''Koleksiyonu tamamlamak isteyen müşterilerimiz arayarak kampanyamızın ne zamana kadar devam edeceği hakkında bilgi istiyorlar ve kampanyaya büyük ilgi gösteriyorlar. Kampanya sürecince, birçok kişi Ferrari oyuncak arabalarına sahip olmak için akaryakıt tercihlerini Shell'in performans yakıtlarından yana kullandılar''
Kampanya kapsamında Shell, yeni iki vites teknolojisine sahip ve gerçek otomobillere sadık kalınarak 1:38 ölçeğinde üretilen Ferrari oyuncak arabaları, müşterilerine hediye ediyor.
Beş adet 2 vitesli ve bir adet tek vitesli model otomobilden oluşan koleksiyondaki arabaları kazanmak için Shell'den tek seferde 100 TL'lik Shell V-Power ürünlerinden herhangi birini almak yeterli oluyor. Shell'in diğer akaryakıtlarını araçlarında tercih eden Shell müşterileri de yine 100 YTL'lik akaryakıt alımının yanı sıra sadece 2,5 TL ücret ödeyerek Ferrari alabiliyor.
Kendinden hızlanan oyuncak arabaların aksine Shell Ferrari serisinde iki vites bulunuyor. Arabalar, hareketi sırasında, seri bir şekilde vites atarak hızlanıyor.