Dünyanın önde gelen otomotiv şirketlerinden General Motors'un CEO'su Rick Wagoner, Cenevre Otomobil Fuarı'nda CNBC-e'nin sorularını yanıtladı. "Türkiye'de son dönemde gerçekleşen kuvvetli büyüme, ileride daha agresif büyüyeceğimizin bir göstergesi" diye konuşan Wagoner, Türkiye'de otomobil üretimi için planları olmadığını, ancak ileride Türk tüketicisine daha uygun araç sunacaklarını kaydetti. Türkiye'nin bölgesinde önemli bir gelişme gösterdiğini ifade eden Wagoner, ileride daha fazla avantaj yaratacak fırsatları değerlendireceklerini ifade etti.
GM CEO'su ileride Türk tüketicilerine daha uygun ürünler sunulacağını kaydetti. Wagoner, "Hem Chevrolet hem de Opel markası altında Türk tüketicisine daha uygun araçlar sunmaya çalışacağız. Tüketiciler bizim ürün portföyümüzü geliştirmemizi bekleyebilir" diye konuştu. Wagoner, Türk ekonomisinin iniş çıkışlar olsa da iyi gittiğini belirtti. 2006'nın GM açısından oldukça başarılı geçtiğinin altını çizen Wagoner, son 2-3 yıldır Avrupa ve Amerika'da gerçekleştirdikleri atılımların bugün Çin, Kore ve Güney Amerika'daki satışlarını artırdığını kaydetti. Toyota ile rekabet konusunda da soruları yanıtlayan GM Başkanı, GM'in son 75 yıldır lider olduğunu, hedeflerinin gelişmekte olan pazarlarda büyüyerek Amerika ve Batı Avrupa'daki kuvvetli pozisyonlarını korumak olduğunu kaydetti.