Türk Hava Yolları (THY), yolcularına sunduğu hizmette kaliteyi artırmak için ''gizli müşteri'' ve ''fahri gözlemci'' uygulaması başlattı.
THY'den yapılan yazılı açıklamada, 2007'yi ''kalite yılı'' ilan eden kurumun, hizmet kalitesini daha da yükseğe taşımak amacıyla ''gizli müşteri'' ve ''fahri gözlemci'' projelerini yürürlüğe koyduğu bildirildi.
Açıklamada, THY'nin ''gizli müşteri' projesiyle, önceden belirlenen senaryolar dahilinde, uçuş öncesi, sırası ve sonrasında sunduğu hizmetlerin kalitesinin müşteri gözüyle incelenmesinin hedeflendiği kaydedildi.
Açıklamada,
bu proje kapsamında bağımsız bir araştırma şirketine bağlı çalışan eğitimli görevlilerin, çeşitli müşteri rolleriyle uçuş sürecinin her adımını değerlendirecekleri belirtildi.
''Fahri gözlemci'' projesinin de uçuşun her adımıyla ilgili değerlendirmelerini paylaşan gönüllü THY yolcularından oluştuğu kaydedilen açıklamada, şimdiye kadar 102 THY yolcusunun, ''fahri gözlemci'' olarak görüş ve önerilerini paylaştığı ifade edildi.
Fahri gözlemcilerin, yaptıkları her uçuş sonrasında değerlendirmelerini THY'ye iletecekleri belirtilen açıklamada, bu değerlendirmelerin ışığında ilgili birimlerin çalışmalar yapacağı kaydedildi.
''SINIRIMIZ GÖKLER''
Açıklamaya göre, THY İş Geliştirme Başkanı Haşmet Gökırmak, projelere uzun soluklu baktıklarını belirterek, müşteri memnuniyetini her zaman birinci öncelikleri olarak gördüklerini bildirdi.
''Hizmet kalitemizde sınırımız gökler'' diyen Gökırmak, müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak amacıyla müşterilerle buluşabilecekleri tüm iletişim kanallarını açık tuttuklarını belirtti.
Gökırmak, şunları kaydetti:''Müşterilerimiz, 444 0 THY çağrı merkezimiz, www.thy.com web sitemiz, 0212 465 23 06 numaralı faks numaralarımızdan bize 7 gün 24 saat ulaşabiliyorlar. Ayrıca açmış olduğumuz web blog hizmetiyle de 'yolcunun seyir defteri' başlığında yolcularımız izlenimlerini bizlere iletebiliyorlar. Hem web sitemiz, hem de çağrı merkezimiz katıldığı yarışmalarda ödüle layık görüldü. Aldığımız bu ödüller kalite yolculuğunda doğru yolda ilerlediğimizin en önemli göstergesidir. Bunlarla da yetinmeyip 'gizli müşteri' ve 'fahri gözlemci' projelerini hayata geçirdik. Bu projelerle sunduğumuz hizmet kalitesini müşteri gözüyle değerlendirme fırsatı bulacak ve geleceğimizi bu doğrultuda planlayacağız.'' AA