|
|
|
|
|
|
'Kampanya ile en az 500 bin dolar toplayacağız'
- Böyle 'büyük' bir programa ihtiyaç duymanız, insanların düşüncelerini değiştirmenin çok zor olduğunu mu gösteriyor? Roedy: Şu anda, her zamankinden daha fazla HIV virüsü kapmış insan var ve geçen sene şimdiye kadarkinden daha çok insan AIDS'ten öldü. Yani, salgın hâlâ kontrolümüz dışında. İstatistikleri, gösterilen çabalarla eşleştiremedik. Ve Anita bu konuya ilk önem verenlerden biri oldu, ki işletmelerin burada hayati önem taşıyan rolleri var. Ve ister yerel olsun, ister global dünyadaki istisnasız her işletme bir fark yaratabilir. Roddick:
Bence bu kampanyayla ilgili ilginç olan şey, kampanyanın yayılış şekli. Bütün iyi niyetinizle bir kampanyaya başlayabilirsiniz ama eğer kimseye ulaşamaz, kimse tarafından okunmaz ve kimseyi eğitemezseniz hiçbir şey yapamazsınız. Eğer MTV ve The Body Shop gibi bir kampanyayı yayma kanalınız varsa işiniz çok kolay. Genç insanların diğer gençleri eğitmesi kadar iyi bir şey olamaz. Onlar ebeveynlerini dinlemiyor, eğitim sisteminde verilenleri almıyorlar. Bu nedenle projemizin radikal anlamda başarılı olacağına inanıyorum.
- Kampanya ile ne kadar gelir elde etmeyi amaçlıyorsunuz? Roddick: Biz 500 bin dolarlık bir gelir bekliyoruz. Nefesinizi tutmanıza bile gerek olmadığını düşünüyorum. Bu olacak. Kampanyanın hedefi budur.
- Neden kampanya ürünü olarak bir parfüm seçtiniz? Genelde parfüm reklamları seks üzerinden satılır? Roddick: Bir gül bahçesine gittiğinizde, mis gibi gül kokusunu içinize çekiyorsunuz ve bu sizin sakinleşmenize neden oluyor. Biz aslında bu parfümle seks satmıyor, güvenli sekse dikkat çekiyoruz. The Body Shop'a gelerek 27 YTL ödeyerek bu parfümü alan herkes HIV ve AIDS hakkında da bilgi sahibi olacak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|