'2009 sonunda 1 milyon metrekareye ulaşır, 77 ilde oluruz'
* Esas faaliyet kârımız yüzde 218 arttı, çünkü mal alırken daha çok bastırıyoruz. Lojistik giderlerimiz de düştü.
* Sepet ortalaması 15 YTL'den 17 YTL'ye çıktı. Müşteri ortalama olarak Şok'ta 8, Tansaş'ta 15, Migros'ta 23, Macro'da 30 YTL harcıyor.
* Müşterinin yüzde 20'si yüzer-gezer. Yani ürün nerede ucuzsa oraya gidiyor.
* Kişisel bakım harcamaları büyüyor, pet grubu büyüyor.
* Birleşmeye bağlı masraf artışı olmadı, genellikle 2.5-3 puanlık bir maliyeti olur birleşmelerin, bizde olmadı.
* Şu anda 52 ildeyiz, 3-4 yıl içinde 77 ile çıkacağız. Bu yıl sonunda 520 bin metrekareyi buluruz, 2009 sonu hedefimiz 1 milyon metrekare.
*
Wal-mart'ın gelmesi mantıklı değil, Dünyadaki 4 büyük oyuncu burada.
* Tansaş'taki kasap bile "birleşme olunca ne olacağım" diye düşünüyordu. Kimseyi işten çıkarmadık.
* 'Alışverişin Koç'lar Takımı'nı' kurduk. Türkiye'yi dolaştılar. 'Tansaş'ı aldık' demedik, 'birleştik' dedik.
|