New Balance'ın Amerika'nın ikinci, dünyanın dördüncü büyük spor ayakkabı markası olduğunu ifade eden Cameron, Amerika'da bir gelenek haline gelen markalarının büyük sıçramasını şöyle anlattı: "Marka, ilk kurulduğunda medical sebeplerle ayakkabı üretiyordu. Ortopedi kavisini destekleyici yastıklama sistemini geliştiren NB'dir. 72'den sonra marka, ayakkabıları üretmeden satabilen birine devredildi. Ufacık dükkandan beş fabrikaya ulaşıldı. 90'lı yıllara gelindiğinde artık bir gelenekti NB. Aynı dönemde Nike, üretimini Çin'de yaptığı için çocuk işçiler gibi nedenlerle problemler yaşamaya başladı ve NB'ye dönüş oldu. Ciromuz birkaç yılda 221 milyon dolardan 1.6 milyar dolara ulaştı. Şimdi Avrupa'nın pek çok ülkesinde de tercih edilen marka olduk."