Beko'nun vizyonu dünyanın en çok tercih ettiği 10 markadan biri olmak
Arçelik Genel Müdürü Aka Gündüz Özdemir, sahip oldukları hisse oranını yükselterek yönetimini devraldıkları Beko'nun, 2010 yılına kadar sektöründe dünyanın en çok tercih ettiği ilk 10 markadan biri olması vizyonunu hatırlatarak, bu vizyon doğrultusunda 6 milyar Euro konsolide ciro hedeflediklerini bildirdi. Özdemir, özellikle yurt dışı yatırımlarıyla Arçelik şirketinin daha da güçlendiğini dile getirerek, 2006 sonu itibarıyla 3.5 milyar Euro düzeyindeki ciro hedefinin beklentilerin üzerinde gerçekleşeceğini öngördüklerini, bu cironun yaklaşık yüzde 40'ını yurt dışı satışlardan elde etmeyi öngördüklerini söyledi.