|
|
|
|
|
|
Kimse kampanyalarda yer almak zorunda değil
* Yurtdışında da listelere giren, konserler veren, orada da ismini duyuran biri olarak söyler misiniz ne farkı var orada olmakla burada kalmak arasında? Orada lig başka tabii ya. Mesela çıktığın televizyon programına harcanan para yaklaşık 3.5 milyon dolar. Orada işler daha profesyonel yürüyor. Televizyon programına gidiyorsun, çekim öncesi 9 kere prova oluyor.
* Tatmin duygusu peki? Benim için tatmin duygusunda farklılık yok. Ama ben de bu kadar sene uğraşıp büyüttüğüm, emek verdiğim markamı daha dinç bir platformda sergileme imkanını buluyorum ve daha büyük mutluluk duyuyorum.
* Marka olduğunuzu iddia ediyorsunuz; nedir bunun kriteri? İstikrardır marka olmanın kriteri. Bir hizmeti uzun süre belli bir kalitede verebiliyorsan marka olmuşsun demektir.
* Türkiye'de çok sanatçı var; 'ben markayım' diye dolaşıyor! Marka olmuş sanatçılar, sosyal sorumluluk projelerinde görev almak zorunda mıdır? Hayır öyle bir zorunluluk yok bence.
* Cem Yılmaz, Ajda Pekkan, Sezen Aksu, Kıraç, Sky Türk'ün 'Çocuklar Ölmesin' projesinde yer almadığı için eleştiriliyor. Buna yorumunuz? İnsanın kendini hazır hissetmesi gerek. Ben ruhen böyle bir şeyde yer almak istiyordum ve kader, kısmet, yıldızların doğru bağlantısı ve biz Doğuş Otomotiv'le böyle bir yola girdik.
* Fakat sizinki sponsorlu bir iş. Bu sanatçılar 'para alsalar kampanyada yer alırlardı' diye eleştirildiler... İçinden gelmiyorsa kesinlikle suçlanamaz kimse! İçinden gelip yapmıyorsa yapmasın; onun ne enerjisi geçer, ne bir faydası dokunur, ne de bir anlamı olur. Bir de sosyal sorumluluk kampanyaları kısa soluklu olmamalı. Her sanatçı kendini uzun süreli bir yola sokmayı istemeyebilir, böyle bir hakkı var. Ben önümdeki 5 seneyi buna adadım, kabullenmişim baştan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|