|
|
|
|
|
|
Her koleksiyonunda bir mesaj var
Birkaç ay önce Amway'in satış ağına dahil olan E. Funkhouser New York markası, profesyonel makyaj ürünlerini kadınların beğenisine sunuyor. Yaratıcılığı ateşlemeyi amaç edinen markanın yaratıcısı Eddie Funkhouser, ürünlerinin kokusu, etkisi ve dokusu konusunda çok hassas
New York'lu ünlü makyaj sanatçısı Eddie Funkhouser, dünyaca ünlü doğrudan satış şirketi Amway için hazırladığı makyaj koleksiyonu ile profesyonellerin kullandığı ürünleri tüm kadınların hizmetine sunuyor. E. Funkhouser kısa adıyla satışa sunulan ürünlerin en önemli özelliği, profesyonellikle fonksiyonelliği bir arada barındırıyor olması.
KİTAPÇIKLA SATILIYOR
Markanın renk koleksiyonu 6 ayda bir güncelleniyor. Renkler çok canlı ve iç açıcı. Pudra, fondöten ve farların dokuları yumuşak ve ince. Renkli mineral toz, ışıltı tozu, ışıltılı pudra ve özellikle de gözaltı kapatıcısı kullanmaya değer nitelikte! Koleksiyonda yer alan belirginleştirici eye liner seti, kaş şekillendirme seti ve aydınlatıcı set ise pratik olmayı seven kadınların can simidi... Üstelik ürünler, Eddie'nin tavsiyelerini içeren uygulama kitapçığı ile birlikte sunuluyor. Böylece ürünleri doğru ve etkin kullanmak mümkün. Eddie Funkhouser ile markası ve ürünleriyle ilgili konuştuk...
* Soyadımın bir kozmetik markası için uzun olduğu çok söylendi. Ama baktım ki Funkhouser, herkesin en çok aklında kalan isim oldu. İngilizce'de şaka yapmaya çok müsait bir soyad benimki. Ama 16 yıllık dans hayatımda da akıldan çıkmayan bir soyad oldu. Hatta bir ara annemin kızlık soyadını bile denedim ama sonunda kendiminkinde karar kıldım.
* Yıllar önce çok katlı bir alışveriş mağazasında çalışmıştım. O dönem benim için önemli bir deneyim oldu. Bu 5 senelik deneyim, kadınların nasıl ürünler istediğini anlamamı sağladı. Ürünlerin yanında nasıl uygulanmaları gerektiğini gösteren kitapçıklar da veriyorum. Çünkü bir alışveriş merkezinde herkes ürün satmaya odaklanmış bir halde hareket ediyor. Hiçbir markada ürünlerin nasıl uygulanacağını anlatan bir kitapçık yok. Burada eksiklik gördüm ve onu tamamladım.
* Kadınların hem dikkat çekici hem de onları sağlıklı, doğal ve taze gösterecek makyajı yapmayı bilmelerinden yanayım. Çünkü her ikisinin de yeri ayrı. Hem sağlıklı ve güzel görünmelerini sağlamak, hem de benim ürünlerimi kullanarak istediklerini yapabilmelerini amaçlıyorum. 'Naturel' adlı makyaj serimdeki ürünler, doğallığı tercih edenler için ideal. 6 ayda bir değişen renk koleksiyonumda ise dikkat çekici ürünler var. O da dikkat çekici makyaj sevenler için ideal.
'HER YÜZ BİR PALET GİBİ'
* Her rengin arkasında bir hikaye yatıyor. Her koleksiyonda da bir mesaj var. Renk koleksiyonumda rengi ortaya çıkararak herkesin renk kullanmasını tavsiye ediyorum. İnsanları yüreklendirmek istiyorum bu koleksiyonla. Her koleksiyonun altında mesaj var derken bunu kastettim; bu koleksiyonla da makyajınızı renklendirerek hayatınızı renklendirin demek istedim.
* Bir profesyonel için güzel bir yüze makyaj yapmak çok kolay bir şey. Ben bir makyaj artisti olduğum için, her yüzü bir palet olarak görüyorum. Ama sıradan bir yüze makyaj yaparak onun o ana kadar hissetmediği özgüveni sağlamak, benim için çok daha anlamlı ve keyif verici. Bu benim işimin tatlı yanı. Birini değiştirmek, onun yüzünde başka bir şey yaratmak çok güzel bir duygu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|