|
|
|
Al Shaya ile 20 marka getirdi, şimdi kendi işini kuruyor
Ortadoğulu perakende grubu Al Shaya'nın Genel Müdürü Işık Keçeci Aşur, 2001 yılından bu yana sürdürdüğü görevini bıraktı. Grubu Türkiye'ye getiren ve kısa zamanda 20 marka 100 mağazalık bir perakende devine dönüştüren Aşur, şimdi kendi işini yapacak. "40 yaşına gelmeden Harvard'da öğrendiklerimi hayata geçirmek istiyordum" diyen Aşur, yeni bir yabancı ortaklıkla, yine dünya markalarını Türkiye'ye getirecek. Ancak Aşur, "Çok iyi bir ilişkimiz var" dediği Muhammed Al Shaya ile de ilişkilerini koparmayacak. Hatta kendinden sonra görevi devralacak
kişinin seçiminde de grubun yanında yer alacak.
KRİZ DÖNEMLERİ İYİDİR Işık Keçeci Aşur, dün yaptığı açıklamada, "Uzun ve zor bir karar sürecinin sonunda beş senedir Genel Müdürlük görevini üstlendiğim Shaya'dan ayrılma kararı aldım. Kariyerimde yeni bir başlangıç yapmaya hazırlanırken, Shaya'ya her anlamda destek vermeye de devam edeceğim" dedi. Şu anda perakende sektörünün zor bir dönemden geçtiğini, ancak böyle zamanlarda yapılan yatırımların daha başarılı olduğunu söyleyen Aşur, "Al Shaya Türkiye'de geldiğinde de zor bir dönemdi. Ama çok başarılı olundu. Kısa bir dönem bu zorluklar yaşanır ama kendi gücümüzle bunu aşarız" diye konuştu. Kuveytli Al Shaya grubu, Türkiye'ye tam da ekonomik krizin olduğu dönemde gelmişti. Grup, kısa zamanda marka çeşitliliğini artırdı. Al Shaya'nın bünyesinde Claire's, Clinique, Debenhams, Dorothy Perkins, Laura Ashley, M.A.C., Mothercare, River Island, Starbucks, Steve Madden, Stride Rite, Tammy, Body Shop, Tommy Hilfiger, Topshop gibi markalar var.
|