Türkiyetaşımacılık ve lojistik sektörünün gelişmesinde öncü rol alan DHL Express, Türk Sanayici ve İşadamları Derneği'nin (TÜSİAD) yurtdışı iletişim kampanyasına destek veriyor. Daha önce birçok tanıtım projesine imza atan DHL Express, bu kez de TÜSİAD'ın yurtdışı iletişim kampanyasının bir parçası olarak Avrupalıların gözündeki Türk imajını değiştirmeyi hedefliyor. DHL-TÜSİAD kampanyası için ünlü karikatürist Piyale Madra tarafından yapılan karikatür çalışmaları DHL Express paketleri üzerinde dünyanın dört bir yanındaki 500 bin yabancıya
ulaştırılacak. İlki Haziran ayında gönderilmeye başlanan stickerlar için Madra beş ayrı karikatür çizdi. Karikatürlerde Kız Kulesi, Galata, Ölüdeniz, Beyoğlu ve Dikilitaş'ın tanıtımları, Türk yaşam tarzı ile birleştirilerek esprili bir şekilde kaleme alındı.