Sigortalıların tüketici olarak haklarının korunmasına büyük önem verdiklerini vurgulayan Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, yeni sigortacılık kanun taslağının yegâne amacının sigortalıların haklarının korunması olduğunu söyledi.
Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, sigortalıların birer tüketici olarak haklarının korunmasına büyük önem verdiklerini söyledi. Yergin, "Zaten hem bazı maddeleri Anayasa Mahkemesi tarafından iptal edilen yürürlükteki sigortacılık kanununun hem de yeni sigortacılık kanun taslağının yegane amacı sigortalıların haklarının korunmasıdır. Sigortacılık kanun taslağının amaç ve kapsamını açıklayan birinci maddesinde 'Sigorta sözleşmesinde yer alan kişilerin hak ve menfaatlerini korumak' ifadesi ile tüketici haklarına verdiği önem belirtilmiştir" diye konuştu.
EN KALİTELİ HİZMET Aksigorta'nın kurulduğu günden bu yana prim üretimi, özkaynakları ve mali yapısı bakımından, hayat dışı sigorta sektörünün lider şirketlerinden biri olma başarısını gösterdiğini söyleyen Yergin, "Bu başarının temelinde Aksigorta müşterilerinin ve acentelerin duyduğu güven yatıyor" dedi. Bugün binlerce insanın 'İyi ki Aksigortalıyım' demesinin boşuna olmadığını belirten Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin bunun nedenini, Aksigorta'nın en kaliteli ve yaygın hizmeti sunmayı hedefleyerek, müşteri memnuniyetini ön planda tutmasına bağladı. Yergin Aksigorta'nın tüketicilerin haklarının korunmasını kendisine ilke edindiğini söyleyerek şöyle devam etti:
7 GÜN/24 SAAT DESTEK "Aksigorta Hizmet Merkezi' sayesinde, Aksigortalılar ihtiyaç duydukları anda Aksigorta'yı yanlarında bulabiliyorlar. Müşteri memnuniyet seviyesini sürekli olarak yükselten bu merkezde, hasar anında başlayıp sonraki süreçlerde kesintisiz olarak devam eden bir hizmet anlayışıyla müşterilere her konuda destek veriliyor."