(Keskinoğlu Şirketler Grubu Pazarlama Grup Başkanı Keskin Keskinoğlu) Tüketici, piliç etinde olduğu gibi yumurtada da markalı ve ambalajlı ürünleri tercih etmeye başladı. Yumurta satın alırken ambalajlı ve markalı olmasına özen gösteren tüketiciler, yumurta piyasasında fiyatları belirleyen bir gelişime neden oldu. Kriz öncesi yumurtadaki fiyat politikalarını belirleyen Başmakçı'nın yumurtanın markalaşması ile birlikte fiyatları düzenlemedeki rolü değişti. Daha önce Başmakçı tarafından haftalık belirlenen yumurta fiyatları, markalı yumurta ürünlerin satışının artması ve markalı yumurtaya olan güvenin fazlalaşmasından dolayı, üretici firmalar tarafından belirlenecek. Her firma, yumurtanın üretim maliyeti, kalitesi ve ürün özelliklerine göre fiyatları belirleyecek. Böylece tüketicilerin satın alma tercihlerini belirlemede yumurtanın üzerindeki marka ve logosu etkin olacak.