Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF), 2004 başından bugüne kadar elektronik posta, dilekçe ve telefon yoluyla 21 bini aşkın vatandaşa bilgi verdi. TMSF'nin Bilgi Edinme Bölümü'ne gelen talepler ile Basın ve Halkla İlişkiler Bölümü'nü telefonla arayan vatandaşlar, bilgi edinme dışındabazı ilginç taleplerde de bulundu. Her ay yüzlerce kişinin bilgi talep ettiği Fon'a en çok kredi kartı sorunlarının çözümü ve tasarruf teşvik numarasının öğrenilmesi için başvuruda bulunuldu. Fon'a sık sık tüketici şikayetleri de geliyor. 2004'te 9 bin 152 ve 2005'te 12 bin 84 talebe yanıt veren Fon, bu yıllarda vatandaşlardan çok sayıda telefon da aldı. Fon'un ilgisi olmadığı halde kredi kartları konusunda karşılaştıkları sorunları anlatanlara, sahip oldukları araçları TMSF'nin satmasını isteyenlere de rastlandı.