|
|
|
|
|
|
Yaşamın her alanında damat
Showroom'unun dekorasyonunu yenileyen 'damat' müşterilerine tekstil sektörü dışında da çeşitli hizmetler sunmaya hazırlanıyor.
Uluslararası hazır giyim markaları 'damat', 'tween' ve 'ADV'nin yaratıcısı Orka Group hem yurtiçinde hem de yurtdışında giderek büyüyor. 'Damat tween Life' adlı yeni projeleriyle giyim sektörünün dışına da çıkarak müşterilerinin diğer yaşam alanlarında da olmayı amaçlayan markanın koleksiyonları, çok genç bir tasarım ekibinin elinden çıkıyor. Showroomlarını İngiliz tarzı bir dekorasyonla yenileyerek çok hoş bir çalışma ortamı yaratan markanın Genel Koordinatörü Osman Arar, gözlük ve saat gibi aksesuvar koleksiyonlarının müjdesini verdi. 'D'S damat' adlı yeni markalarıyla ucuz ve kaliteli elbise arayışına da alternatif olduklarının altını çizen Arar, markanın yeni koleksiyonlarını ve projelerini anlattı.
İNGİLİZ TARZI DEKORASYON * Koleksiyonlarımızı senede en az 4 defa, dekorasyonlarımızı ise yaklaşık 3-4 senede bir yeniliyoruz. Yaklaşık olarak 6-7 yıldır eski showroomlarımızı kullanıyorduk. Bu yıl showroomumuzda İngiliz tarzının hakimiyetindeki dekorlar kullandık. 'damat', 'tween' ve 'ADV' markalarımız et ve tırnak gibi... Artık kimse bize sadece 'damat' demiyor, herkes 'damattween' diyor. Bu yeni showroomlarımızla beraber bu değişimin başlangıcını yaptığımızı düşünüyorum.
* Nişantaşı'ndaki mağazamız zaten ayrı bir konsepteydi. Orada bir başlangıç yapmış olduk. Bundan sonra da 2006'nın ikinci döneminde İstanbul'da açılacak olan iki büyük alışveriş merkezinde de olacağız. Buralara 'damat'ın alışılagelmiş 200-250 metrekare mağazalarıyla değil, bin metrekarelik tüm markalarımızı taşıyacak mağazalarla girmek istiyoruz. Bu mağazalarda bir meydan olacak. Kendi içinde 'damat', tween' ve 'ADV' mağazaları olacak.
HEM EVDE HEM OFİSTE * Biz bir hayat tarzı, yaşam stili satıyoruz. 'Damat- tween life' adı altında kıyafetin dışındaki objeleri de yapmaya başladık. Bunun kapsamını erkeğin yaşamının diğer tarafında kalan objelerin tasarlanması olarak açıklayabiliriz. Bunlar ağırlıklı olarak, gün boyunca ev ve ofiste kullanılan parçalardan oluşuyor. Bu tasarımlara, mobilya denemez ama obje diyebiliriz. Mesela rengarenk bir sandalye tasarımı var. Kendi içinde 28 farklı yapıya girebiliyor. Çeşit çeşit renkleri var. İşte bu gerçek bir tasarım... Endüstriel tasarımcı Reha Erdoğan tarafından 100'den fazla ürün tasarlandı.
* Bizim müşterimiz genelde fanatik oluyor. Eğer markanın çizgisinde kendinden birşeyler görebiliyorsa, başka arayışlara girmeye gerek duymuyor. Biz de müşterilerimizin hayatlarının diğer tarafında da olmak istiyoruz. Gözlük ve saat gibi... Bunların satışlarına daha başlamadık.
* Ayakkabı, çanta, kravat ve kol düğmelerinin hepsini kendimiz yapıyoruz. Çanta, ayakkabı, kemer, kaşkol herşey aynı şekilde. Bu emeğin bir bütünün parçası olması güzel kendi başına kopuk bir hikaye değil. Bunda bir bütün var. Gideceğimiz hedefte de bu bize şart. Hedefimiz 2010'da dünyanın en çok aranılan ve tercih edilen 10 firmasından biri olmak.
DUYGU GÖKMENOĞLU
|
|
|
|
|
|
|
|
|