CARREFOUR'UN stratejisinin açık olduğunu ifadeeden Noirmont, hipermarket alanında lider olduklarınıvurgulayarak, "Süpermarkete gelince bu alanda büyümemiz gerekiyordu. Ya Tansaş ya da Gima'yı satın ala - caktık" dedi ve Gima'yı neden seçtiklerini şöyle açıkla-dı: "Gima'yı seçtik, çünkü daha fazla katma değer yarat-tığını düşünüyoruz... Gima, ulusal kapsamlı ve 30 kadarşehirde bulunuyor. Ayrıca mağaza konsepti bize dahauygun; cironun gelişme potansiyeli daha yüksek."Birleşmenin ardından çalışma gruplarının kısa vade-de ciroyu artırma hedefi üzerinde çalıştıklarını belirtenNoirmont, "Alınan ilk kararlar doğrultusunda aslındadüşük olan temmuz cirolarının geçen yıla oranla yüzde5 ile 10 arasında artmasını sağlamıştır" dedi.