Akılda kalmak için reklam şart
İş arkadaşlarınız da, patronlarınız da, eğer siz anlatmazsanız, neler başardığınızı bilemezler. Ne kadar küçük olursa olsun, başarılarınızın reklamını yapmak size düşüyor. Genellikle göze girenler, akıllarda hep iş üreten kişi olarak kalanlar oluyor, gerçekten en çok işi üretenler değil. Akılda kalmak, hatırlanmak için reklam şart. Saatlerce fazla mesai, birçok başarı asla 'nabza göre şerbet verme'nin yerini tutamaz. İçerisinde bulunduğunuz devrede, işyerinizin en temel hedef ve endişelerine göre hareket edin, göze girin. Karar verme yetkisi olanların, başarılarınızdan haberdar olmasını sağlayın. İşyerinde yarattığınız tüm etki ve başarıların boşa gitmesini istemiyorsanız, üst düzey ve yetkili kişiler ile ilişkide olun ve onları haberdar edin. Unutmayın ki, yapılan birçok araştırma, ne dediğinizden çok, nasıl söylediğinizin hafızalarda kaldığını gösteriyor. (cosmodergi.com)
|