Unilever Genel Müdürü Karaca, bu yıl yüzde 20 civarında büyüme ve 1 milyar dolar civarında ciro hedeflediklerini söyledi.
Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı İzzet Karaca, bu yıl yüzde 20 civarında büyümeyi ve 1 milyar dolar ciroya ulaşmayı hedeflediklerini bildirdi. Karaca, düzenlediği basınla sohbet toplantısında yaptığı konuşmada, Unilever'in 2005'te Türkiye'de 54. yılını kutladığını vurguladı. Türkiye'de Unilever'in gıda ve deterjan markalarının tümünün lider olduğuna işaret eden Karaca, yeni alanları olan kozmetikte iyiye gittiklerini, Dove'un bu konuda çok iyi bir performans gösterdiğini söyledi. İzzet Karaca, "Bu yıl yüzde 20 civarında büyümeyi ve 1 milyar dolar ciroya ulaşmayı hedefliyoruz. İlk 3 ay yüzde 7'nin üzerinde büyüdük. Büyüme böyle devam ederse 1 milyar dolar ciro hedefine ulaşmış olacağız'' diye konuştu. Unilever Türkiye olarak geçen yıl 11 ödül aldıklarını kaydeden Karaca, "Türkiye olarak geçen yıl Unilever'in altın ödülünü aldık'' dedi. Karaca, Türkiye'nin içinde bulunduğu Asya-Afrika bölgesinde yüzde 10 büyüdüklerini belirterek, ''Türkiye'de özellikle son 2.5-3 yıldır sürümden kazanma stratejisi söz konusu. Bu büyümenin tümü adetten değil, tonajdan geliyor'' dedi. Unilever'in dünyada Avrupa, Kuzey ve Güney Amerika'yı içine alan Amerikalar ve Türkiye'nin de içinde bulunduğu Asya-Afrika olmak üzere 3 ana bölgeye ayrıldığını kaydeden Karaca, "Türkiye, ileride AB ile ilgili gelişmelere paralel olarak Avrupa'ya da bağlanabilir'' diye konuştu.