Önemli oyuncu olacağız
Votron, rekabet konusunda deneyimli olduklarını ifade ederek, "Özellikle dağıtım kanallarını yönetmekte başarılıyız, uzmanlığımız internet ve kredi kartları konusunda. Sahip olduğumuz 15 bin şubenin deneyimini kullanacağız" dedi. Fortis CEO'su Votron, Türkiye'nin yeniliklere açık, çabuk tepki veren bir pazar olduğuna işaret ederken, "Avrupa yılda ortalama yüzde 2 büyüyor. Türkiye ise yüzde 9. Bu nedenle gelişen pazarda olmak istedik" diye konuştu. Votron, Türkiye'de ileride önemli bir oyuncu olmayı amaçladıklarını kaydederek, şunları söyledi: "Hizmet kalitesi ve müşteriye yönelik olma bizim dilimizdir. Dışbank'tan da, aynı dili kullandığı için hoşlanıyoruz. Kendilerinin bu güçlü müşteri ilişkileriyle büyümelerini bekliyoruz. Bütün müşterilerimizin memnun olmasını istiyoruz. Bunu ölçüyoruz. Çok gayret ediyoruz. Bunun hep çıtasını yükseltmeye çalışıyoruz."
|