Aerium, 6 alışveriş merkezi için 156 milyon Euro ödeyecek
2003'ügıda alanında ayrılıkla geçiren Sabancı, 2004'te özellikle Piyale markası ile yeni açılımlar yaptı. Piyale adı ile bisküviden hazır çorbaya pekçok ürün çıkaran grup, Saka markasıyla da su sektörüne dönüş yaptı. Geçen yıl 2 Championsa ve 56 Diasa marketi açan Sabancı, Teknosa teknoloji mağazalarının sayısını da 57'ye çıkardı. Grubun 2005 yılı planı, perakendede kârlı büyümeyi sağlayacak ve yatırım risklerini azaltacak bir yapılanma oluşturmak. Bu doğrultuda Ankara, Bursa, İstanbul Haramidere ve İçerenköy, Mersin ile İzmit'teki Carrefoursa Alışveriş Merkezleri'ni Fransız Aerium firmasına satışı ile ilgili ön sözleşme imzalandı. Satış bedeli 156 milyon Euro olacak ve bu kaynak doğrudan Carrefoursa'nın kasasına girecek. Sözleşme gereği Carrefoursa Hipermarketleri sözkonusu alışveriş merkezlerinde kiracı olacak.