* Migros ve Orkid'in 'Dileğimiz Çocuklar Üşümesin" kampanyası 2 ay sürdükten sonra bitmiş. Yazık olmuş. Orkid ürünlerinin Migros'taki satışından belli bir yüzdenin bir fona aktarılarak ihtiyaç sahibi çocuklara bir mont, bir bot temin edildiği kampanyanın fikri çok iyi. Fakat bu kadar kısa sürede hiçbir etkisi olmaz. Yıllarca sürmesi gerekir. Ayrıca tanıtımı da çok az yapıldı. Satışın ne kadarı fona aktarılıyor, bunu bilen de yok. Yazık olmuş... * Mustafa Taha Bey yazmış: "Siz Mercedes'in yarışmasını yazmışsınız. Benim de size önerim Sony Ericsson'un 'Sleep Tomorrow' yarışması olacak. Bu kadar yaratıcı bir yarışma için çok uğra- şılmış olsa gerek. www.sleeptomorrow.com sitesini gezmenizi öneririm." Siteyi gezdim. Çok ba- şarılı bir PR çalışması. Bunu bir okur mektubundan öğrenmemiz ise, iletişim adına yüz karası.