|
|
|
|
|
|
Yenilenen CR-V Türkiye yollarında
Honda'nın dört çekerli aracı CR-V imaj yeniledi. Araca ilk bakışta ızgara ve daha yüksek konumda yer alan arka farlar dikkat çekiyor. Güvenlik donanımları da cabası... CR-V'nin donanımına eklenen Cruise Control de büyük bir kolaylık sağlıyor.
Honda CR-V yenilendi
Yenilenen arazi aracında ilk bakışta ızgara ve daha yüksek konumda yer alan arka farlar dikkat çekiyor.
Honda'nın 4x4 modeli CR-V yenilendi. Yapılan değişikliklerle daha çekici bir görünüm kazanan araç eklenen güvenlik donanımlarıyla da dikkat çekiyor. Sadece gerektiğinde otomatik olarak devreye giren Gerçek Zamanlı 4WD sistemi, her türlü yol şartlarında daha iyi bir hızlanma ve tırmanma performansı sunuyor. CR-V'nin aktif güvenlik donanımı, eklenen VSA (Araç Denge Kontrol) sistemi ile zenginleştirilmiş. Honda tarafından geliştirilmiş olan dörtlü kanal sistemi, gerektiğinde gaz ve ateşleme sistemlerini kontrol ederek ön sağ ve sol tekerleğe frenleme uygulayarak sürücüsüne ani manevralarda yardımcı oluyor. Yeni CR-V'nin fren performansı da güçlendirildi. Önde 300mm. çaplı havalandırma kanallı diskler, arkada ise 305 mm. çaplı diskler kullanılıyor Daha kaslı bir görünüm sunan ön tampon ve sis lambasına, ürün yelpazesine yeni eklenen Executive modelinde koruyucu bir donanım eşlik ediyor. Yeni ızgarayı ise iki adet krom çubuk süslüyor. Benzer şekilde arka tampon da yenilendi. Daha yüksek bir konumda yer alan arka far grubunu şeffaf bir kapak örtüyor. Yeni kapı kolları, eşik koruma bandı ve yenilenmiş çamurluk ağzı koruyucuları sayılabilir diğer yenilikler...
Cruise Control eklendi CR-V'nin iç mekanında işçilik göze çarpıyor. Deri döşemeli modellerde ısıtmalı ön koltuklar standart sunuluyor. Yeni direksiyon simidinin sağ tarafında eklenen Cruise Control sisteminin, sol tarafında ise ses sisteminin düğmeleri yer alıyor. Standart donanıma eklenen yeni yan hava perdelerine ilave bir güvenlik önlemi olarak eklenen sensörler aracın devrilmesi halinde de yan hava perdelerinin açılmasını sağlayacak şekilde programlanmış.
|
|
|
|
|
|
|
|
|