Seyirciye sonuca ulaşmak için fırsat tanıyan, her şeyi bir çırpıda söylemeyen, yani içinde mizahın yanı sıra zeka öğesinin de yer aldığı reklamların etkisi, her şeyi 'kör kör parmağım gözüne' türünden bir yaklaşımla anlatan reklamlarla kıyas kabul etmez. Renault'nun yeni reklam kampanyası da bu yaklaşımı sergiliyor. "Benzin avantajını nasıl kullanacağınız size kalmış" sloganı ile 2 ayrı reklam film dönüyorlar şu sıra ekranlarda. İlkinde otomobil ile köpek gezdiriyorlar, ikincisinde ise adam yanı başında oturan komşusundan tuzluk almaya Renault otomobili ile gidiyor... Benzinin halk deyişiyle 'koklayarak' kullanıldığını anlatmak için biraz abartıya kaçıldığını düşünebilirsiniz. Ama abartı olmadan sanatlı iş olmaz ki. Hangi fıkrada abartı yoktur? Hangi filmde dizide abartı yoktur. Beldesel dışında içinde kurgu olan her sanatlı üründe abartı şarttır ayrıca... Bence hiç şüphesiz benzin tasarrufu üzerine yapılmış en iyi reklamlardan biri. Tebrikler Renault...