Marketing Türkiye dergisi açıklamış. "Tüketicilerin En Beğendiği Reklam Kampanyaları" anket çalışmalarının yeni sonuçları alınmış. Buna göre 15 Temmuz'un birincisi TBWA\\\\İstanbul ajansının Fiat Panda modeli için hazırladığı kampanya olmuş. İkinciliği Slazenger için C4'ün hazırladığı kampanya almış. Üçüncü sıraya ise İsviçre Hayat'ın Tayfa reklam ajansı tarafından hazırlanan kampanyası yerleşmiş. Böyle durumlarda insan bir 'hoş' oluyor. Sabah Gazetesi'nde Pazar günleri yazdığım yazılardan birkaçında İsviçre Sigorta'nın son derece yalın, ne demek istediğini etkili bir şekilde anlatan ve hiç de yüksek bir maliyeti bulunmadığı izlenimi yaratan reklam filminden övgüyle söz etmiştim. Aynı şekilde bu kez Sabah Otomobil'in Gazetesi'nde Fiat Panda reklamlarının niçin başarılı olduğunu anlatmaya çalışmıştık. 'Ben söylemiştim' muhabbetinden hiç hoşlanmama rağmen, itiraf etmeliyim ki, insan yine de bir 'hoş' oluyor...