Kozmetikler yarışıyor
Bu hafta gazetedeki 'ilk 5' sıralamasını kozmetik ve sağlık ürünleri alanında yaptık. Arkadaşlarımıza sorduk. Biz de fikrimizi ekledik. Gerek görsellikleri, gerekse mesajlarını net bir dille ifade etmeleriyle bu hafta favoriler şöyle:
1. Vichy, "Thermal S-UV". Her ne kadar bu tür Türkçe olmayan isimler havada kalsa da mesajı net: '24 saat nemlendirme'; 2. Maybelline, "Dudaklarımda sınırsız parlaklık". Sadece ayaklara değil dudaklara da meraklı olduğum için (!). 3. Scholl, "Ayaklarınıza özen gösterin". Burada gösterilen ayaklar ilgi alanıma girmese de tam sayfa ilanını mükemmel kullandıkları için. 4. Wella, "Canlı saçlar, kalıcı ve hareketli şekiller". Reklamda kullanılan mankenin şirinliği ancak bu kadar olur... 5. Davidoff Cool Water 'Deep', "The new fragrance for men". Reklam süper. Bir de Türkçe olsaymış...
|