Genel Yaşam Sigorta yeniden yapılanma sürecinde "Acente Destek Projesi" adlı yeni bir çalışma başlattı. Bu projeyle acentelerine pazarlama ve portföy verilerini sorgulama desteği sunan Genel Yaşam Sigorta, acentelerinin sağlık ve hayat branşında daha aktif rol almalarını amaçlıyor. Genel Yaşam Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özek, acentelerin mevcut portföyleri dışında yeni üretim yapmalarına destek vermek amacıyla yeni bir satış organizasyonu oluşturduklarını ve iki farklı yapıda uzman satış kadrosunun bu projede görev alacağını belirtti. Bu organizasyonda yer alacak bir grup uzman doğrudan acentelerin ofisinde çalışacak, diğerleri ise genel müdürlükte satış destek ekibi olarak görev alacaklar. Bunun yanı sıra, satış sonrası hizmet desteği için, "Acente Online" hizmetiyle acentelerine kendi portföyleri ile ilgili geniş bir veri sorgulama olanağı yarattıklarını belirten Özek, başlattıkları yeni projeyle ilgili şu değerlendirmeyi yaptı: "Acentelerimize sağlık sigortası ürünlerinin pazarlanması konusunda 2 ayrı uzman kadro ile destek veriyoruz. Bir grup uzman bizim elemanımız olarak, tam gün acentenin adresinde, birebir yanında sağlık ve hayat satışlarını koordine etmek üzere görevlendirilecekler, diğer grup ise Genel Müdürlük binasında sorumlu olduğu 2-3 acentenin sağlık ve hayat branşında tüm satış koordinasyonunu üstlenecekler."