kapat
   
SABAH Gazetesi
 
  » Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Bilgi ve Yaşam
    Otomobil
    Sinema
    Hobi
    Çizerler
Günaydın
ATV
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Ali Saydam @ SABAH
 
Duygu yükü Efes Dark'ı uçuruyor
Reklam nefis ama...
Nerede arkadaki kahramanlar?
Kısa...Kısa...

Nerede arkadaki kahramanlar?

Halkla İlişkiler Derneği (HİD), sektör için hayırlı işler yapıyor. Bu yıl 3'üncüsünü düzenledikleri 'Altın Pusula' ödülleri, bu hayırlı işlerden biri. Mesleğin, 'bir masa bir kasa' ofislerde çalışan, yemekli toplantılara davet işini halleden, sandalyelerin 'giydirilme' işini mükemmelen beceren, medyadaki 'kanka'ları vasıtasıyla 'garantili haber çıkartan, yetenekli ve prezantabl' bayanlarla yürütülebilecek, herkesin üstesinden geleceği bir iş olduğu algısı ancak bu tür yarışmalarla yıkılabilir.
Dereceye giren projelere ve kuruluşlara bakınca, HİD'in bu algıyı değiştirmekte başarılı olacağı hemen görülüyor: Kurum İçi İletişim kategorisinde "Alarko İstikbal Kulübü" adlı projesiyle Alarko Holding, E-iletişim kategorisinde "Eczacıbaşı Sanal Müzesi" adlı projesiyle Dr. F. Nejat Eczacıbaşı Vakfı, Diğer Projeler kategorisinde "Afiyet Gazetesi" adlı projesiyle Eczacıbaşı Topluluğu, Sivil Toplum Kuruluşları kategorisinde "McDonald's Çocuk Vakfı" adlı projesiyle McDonald's, Etkinlik Yönetimi kategorisinde "Kullandığınız Süte Güveniyor musunuz?" adlı projesiyle MRM Partners, Kurumsal Sosyal Sorumluluk kategorisinde "Temiz Tuvalet" adlı projesiyle OPET, Pazarlama İletişimi kategorisinde "Shell Club Smart Card" adlı projesiyle Shell Türkiye ödüle layık görülmüş. İletişim fakültesinde okuyan öğrencilerin katılabildiği Genç İletişimciler kategorisinde ise Yeditepe Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi ve Marmara Üniversitesi'nin öğrencileri ise teşvik ödüllerine layık görülmüşler.
HİD'in web sitesinde, ödül alan kuruluşlara ve bu projelere hizmet vermiş olan başarılı PR şirketlerinin ve iletişim danışmanlığı ajanslarının adlarını boşuna aradım. Koymamışlar... Büyük bir olasılıkla ajanlar değil şirketler adına başvuru yapıldığı içindir. Olsun. Yine de yukarıda sözünü ettiğimiz hedefe ancak böyle ciddi, işini iyi yapan ajanslara sahip çıkılması oranında ulaşılabilir...

YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
 Bu da dondurmalı kazan-kazan   / 04-04-2004
 Yandı gülüm keten helva!   / 28-03-2004
 Duygu yükü Efes Dark'ı uçuruyor   / 21-03-2004
 Doğru reklamı anlatan bir fıkra ve bir grafik!   / 14-03-2004
 Bazı insanların ismi yeter   / 07-03-2004
 İşte İnsan! İşte reklam!   / 29-02-2004
 Sıkıcı reklamlardan kurtuluş yolu açıldı   / 22-02-2004
 Sen misin yolda kalanlarla alay eden...   / 15-02-2004
 'Ben markayım' deyince marka olunmuyor   / 08-02-2004
 İyi ki Ergen-Erdoğan çifti oradaymış...   / 25-01-2004
ALİ SAYDAM
İnsanın kendi krizini yaratması çok kolaydır
Aylardır...
YAVUZ SEMERCİ
Ya Doğan Grubu binlerce yatırımcısını ya da yöneticileri ...
İLKER SARIER
Tabipler Odası nereye gidiyor?
İstanbul Tabip...
Komiser Çakar kaçağı yakaladı
Yolcusunu uğurlayan Komiser Koray Çakar deniz otobüsündeki firari...
Para değil kitap
Ovacık'ta kurulacak kütüphane için dört ay önce kolları sıvayan Seyir...
Golfçüler start verdi
Golfçüler start verdi
Golfçülerin kış mevsimi boyunca süren turnuva hasreti "LG-Beko Golf...
Uygurlar kadın olursa!
Uygurlar kadın olursa!
Kahkaha makinesi Süheyl-Behzat Uygur, yeni oyunları "Güldüren...
IMKB
E: 19,269 D:% 3.11
DOLAR
S: 1,363,000 D:% -0.37
EURO
S: 1,628,000 D:% -0.25
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Bilgi ve Yaşam | Sarı Sayfalar | Otomobil
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.