kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Teknoloji
  » Otomobil
    Sinema
    Hobi
    Çizerler
Bizimcity
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Ali Saydam @ SABAH
 
Elodie tüm görüşlerimi değiştirdi
Efsane gibi reklam...
Herhalde esas kampanya yeni başlayacak...

Herhalde esas kampanya yeni başlayacak...

Benim ilk göz ağrılarımdan biri de hiç şüphesiz Chevrolet'dir... Marka söylenmez, yıl söylenirdi ondan bahsederken. 54'ü bir alem; 58'i bir başka alemdi... Bindiğim ilk dolmuşlar... Ağzımın suyu akarak izlediğim, mahalledeki tek Impala... Yurtdışındaki öğrencilik yıllarında, alıcı kılığında 'deneme sürüşü' bahanesiyle direksiyon simidini, bizim şoförlerin deyişiyle 'kucağıma aldığım' Nova... Türkiye pazarına yeniden girdiğini duyduğumda, ilk sevgilimi yeniden görecekmiş gibi heyecanlandım. Hani yıllar benim için geçmiş de ona hiç değmemiş, sarı saçları, deniz mavisi gözleri ile 18 yaşında kala kalmış, her an karşıma çıkacakmış gibi bir duygu sardı her yanımı. Eminim, benim kuşağın tamamı benzer şeyler hissetmiştir. Zaten reklam sloganı da, sanki benim kuşağı hedefliyor, bu duygulara dayanmaya çalışıyordu: Aaa, Chevrolet! Yani beklenmedik bir anda eski sevgiliyi gördüğün zaman ağzından çıkacak, ya da içinden geçecek o iki heyecan dolu sözcük... Oysa gelen eski sevgili değildi... Yepyeni, çağdaş tasarımı, yüksek teknolojisi ile, rakiplerine karşı dişe diş bir mücadele verecek yepyeni bir ruh... Peki bu ruhun benim sevgilimin marka ruhu ile herhangi bir alakası var mıydı? Hayır yoktu... O zaman 'Aaa, Chevrolet' sloganı ve onun çerçevesindeki konumlama ne kadar doğruydu, açıkçası ben de şaştım kaldım. Sonra dedim ki, "Bu yeni konumlamayı yerleştirmek için mutlaka ciddi reklam yatırımı yapacaklardır..." Başlangıçtaki frekans bu düşüncemi destekler nitelikte idi. Sonra birden 'şıp' diye kesiverdiler iletişimi. Onca 'marka mirası'na rağmen PR desteği adına ortada cidd bir etkinlik ve konu yönetimi bulunmaması da işin cabası... Satışlar nasıl gidiyor, bilmiyorum. Umarım iyidir. Çünkü o benim ilk gözağrım... İçimden bir ses, "Bu sadece bir girişti" diyor; "Esas reklam kampanyası daha gelecek"...

  » Otomobil Yazarları
    Otomobil Dünyası
    Oto Finans
ALİ SAYDAM
Toyota'nın kızı nihayet geldi!
Toyota Genel Müdürü...
Hırs, Ter, Gözyaşı: 2-2
Hırs, Ter, Gözyaşı: 2-2
Kartal, Veysel ve Youla'nın golleriyle 18. dakikada 2 farklı geriye...
Bravo Yıldırım!
Bravo Yıldırım!
Siyah-beyazlı futbolcular, "Hakem Bülent Demirlek penaltımızı...
'Denktaş marjinallerle'
'Denktaş marjinallerle'
Referandum Yavru Vatan'da, ama Denktaş iki günde bir...
Türkler evet derse, Kıbrıs ikiye bölünecek
Rum AKEL Partisi de hayır' diyeceğini açıklayınca durum netleşti.
Özgür basının yasakları
Özgür basının yasakları
Sansürcü bir anlayışla hazırlanan mevcut Basın Kanunu, AB...
NPQ dergisi Türkiye'yi ve dünyayı tartıştırdı
NPQ dergisi Türkiye'yi ve dünyayı tartıştırdı
'NPQ Türkiye Dergisi'nin Boğaziçi Üniversitesi'nde düzenlediği...
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Teknoloji | Sarı Sayfalar | Otomobil
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.