Yalın ve yaratıcıya başarılı bir örnek
Bizim görevlerimizden biri de burada zaman zaman iletişimle ilgili 'bilmişlik' taslamak değil mi? İletişim faaliyetlerine bir yerlerden kulp takmak da bizim işimiz. Geçen hafta 'Aa! Chevrolet Chevrolet değilmiş' başlıklı yazımızda Daewoo'yu alan Chevrolet'nin bu marka araçların üzerine kendi markasını koyarak sattığını ima etmiştim. İki okurdan e-posta geldi. "O iş öyle değil. Chevrolet, Daewoo tesislerine özgün tasarım yaptırıp daha alt gelir düzeylere ulaşmak istiyor" diyor okuyucu. Bu hafta temsilcileri ile biraraya geleceğiz. İşin aslını öğrenip, sizlerle paylaşacağım. Söz 'kulp takmaktan' açılmışken, herhangi bir kulp takamayacağım reklam filmlerinden biri de Peugeot 307 CC. Aracın üstünün açılmasıyla kayaların parçalanıp arkadan güneşin ortaya çıktığı reklam filmi... Bir atmosfer, yalın ve yaratıcı ancak bu kadar yaratılabilir.
|