kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
14 Mart 2009, Cumartesi
Sabah
 
Haberler Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Çizerler
Sabah Günaydın Cuma Cumartesi Pazar Buzz
 
24 Saat
24 Saat
Günaydın  
YÜKSEL AYTUĞ

Böyle reklam olur mu?

Habertürk'ün reklam kampanyası, kendi ürününü övmek yerine 'diğerlerini kötülemek' üzerine kurulu. Bu bir reklam stratejisi olabilir. Ama nüfusu 70 milyon olmasına rağmen sadece 3 buçuk milyon kişinin gazete okuduğu bir ülkede, reklamda ki evin reisinin, aile üyelerini 'Bir eve bu kadar gazete alınır mı?' diye azarlaması tek kelime ile 'ayıp'tır. Bir eve Habertürk de girsin, Sabah da, Hürriyet de, Yeni Şafak da, diğerleri de... Bunun kime, ne zararı var? Aksine, bir ülkede gazete okuma alışkanlığı ne kadar yaygınlaşır, tirajlar ne kadar yükselirse, medyanın gücü ve saygınlığı o denli artar. 'Başka gazete okumayın. sadece bizi okuyun, yeter' demek, her şeyden önce medyanın çok sesliliğine ve özünde demokrasiye saygısızlık değil midir?


Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir.

Ayrıntılar için lütfen tıklayın