kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
10 Ocak 2009, Cumartesi
Sabah
 
Haberler Spor Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Magazin Sağlık Televizyon Yazarlar Kültür Sanat
 
24 Saat
24 Saat
Neslihan Yavuzer Behmuaras

Yeni trend müzikle marka tanıtımı

TÜLİN KERMEN
09.01.2009
Fütürist Ufuk Tarhan "İnsanoğlu bilgiyi nasıl kullanacağına dair evrim geçiriyor" dediğinden beri doğru bilgiyi doğru kişiye aktarmaya daha bir odaklandım. Marka olmak TülOUT artık, markanızı kişileştirmekse 'IN'... Ruhu fethettiniz mi, bedeni ele geçirmek çok daha kolay oluyor. Kilit kelimeler, duyulara hitap etmekte saklı! Ruhun kapıları ise müzikle açılıyor. Neslihan Yavuzer Behmuaras da işte bunu yapıyor...

* Müzik projeleri nasıl doğdu?
Hayranlıkla dinlediğim ve Türkiye'de çok yaygın olmayan New Age müziklerini tanıtmak için internette radyo açtım ve NTV Radyo'da müzik programı yaptım. Bunu, ticari alanda da değişik projelerde değerlendirilebileceğim bir iş koluna dönüştürebileceğimi düşündüm. Bu düşüncemi, yasal bir platformda oluşturabilmek adına Universal Müzik Taksim Edisyon'un Genel Müdürü Mine Aksoy ile paylaştım. Böylece benim geniş New Age müzik arşivimi ve dünyanın en büyük müzik kataloğunu birleştirerek, markalara yönelik özel CD'ler hazırlamaya başladık. Ayrıca Türkiye'de müziklerin ne kadar bilinçsiz kullanıldığını fark edince de; alışveriş merkezleri, mağazalar, restoranlar, sağlık merkezleri gibi umuma açık alanlarda müziğin doğru ve bilinçli kullanılması için çalışmalarımıza başladık.

ÖZEL PROJELER HAZIRLIYORUZ
* Hangi kriterlere göre hangi müzikleri markayla birleştiriyorsunuz?
İmajı, ürün kategorileri, hedef kitlesi, vermek istediği mesaj ve uzun dönemli yatırım planları gibi detayları göz önüne alarak her bir markaya kendi ihtiyaçlarına göre özel projeler hazırlıyoruz. Örneğin; çaldığı müzikler konusunda müşteri memnuniyeti sağlayamamış veya müzik çeşitlemesi konusunda problem yaşayan bir mağaza var diyelim. O mağazanın coğrafi konumundan, ürün çeşidine, hedef kitlesine, alışveriş saatlerine, personelinin çalışma saatlerine kadar pek çok detayı ele alıyoruz. Sonra oluşturduğumuz müzik yayın akışını nedenlerini açıklayarak kendilerine sunuyoruz. Markanın bu akışı değerlendirmesi ile tekrar üzerinden geçip, müzik türünü ve akışını netleştiriyoruz. Bu, bizim yol haritamız oluyor.

* Kimler hizmetlerinizden yararlanabiliyor?
Satış, pazarlama ve reklam faaliyetlerini kuvvetlendirmek isteyen, marka bilinirliliğini müziğin sihirli ve kalıcı etkisi ile güçlendirmeyi hedefleyen, alışagelmiş promosyonların dışında, sınırlı sayıda, özel ve kalıcı hediye vermek isteyen her sektörden, her markaya servis veriyoruz.

* Hangi markalara danışmanlık verdiniz?
Akmerkez, Mavi Jeans, The Body Shop, Claire's ve Network özel müzik projeleri sunduğumuz markalardan bazıları. Müziğin sihirli ve kalıcı etkisinden faydalanarak özel projelerle markasına güç vermek isteyen herkes, www.muzikprojeleri.com adresinden benimle iletişime geçebilir.