kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 31 Ağustos 2008, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Esen EVRAN
HABERİNİZ OLSUN

Kadın Sarar'ın en büyük rakibi Sarar'ın erkek mağazaları

Sarar’ın kadın koleksiyonunun başında buluna Cemalettin Sarar’ın yeğeni Gözde Sarar, Sarar Erkek’i en büyük rakibi olarak görüyor ve kadın koleksiyonuna organik ürünler ile Alman Cinque markasını ekliyor.
Biliyorsunuz, yılların erkek giyim markası Sarar, dört yıl önce kadın giyimine de girdi. Başlangıçta, tüketicide algı karışıklığı yaratılsa da en azından kocası için alışverişe giden hanımların gözüne çarpan koleksiyonlar, zamanla kendi talebini de yarattı. Sarar'ın kadın koleksiyonunun başında, şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Cemalettin Sarar'ın yeğeni Gözde Sarar var. Gözde Hanım yıllarca Sarar Gömlek departmanında çalıştıktan sonra hemcinslerini giydirmenin sorumluluğunu üstlenince, iş hem daha zevkli hem de zor hale gelmiş.

Sezonda 700 ürün
Fiziği, mağazaya gidecek koleksiyonları test etmeye müsait olan Gözde Sarar, her ürünü mutlaka üzerinde deniyormuş . Düşünün, bir sezonda 700 farklı ürün çıkıyor, yılda en az iki sezon koleksiyon yapılıyor.
Hepsini giyip aynada şöyle bir bakmakla da iş bitmiyor. O ürün tutar mı, bir yerinde hata var mı diye sorumlulukla denemek, öyle mağaza mağaza gezip her beğendiğini giyip çıkarmaya da benzemez ki.

Yeni marka geliyor
Sarar kadın koleksiyonunda bu yıl iki yenilik var. Birincisi, şirket, bugüne kadar üretim yaptığı Alman markası Cinque markasının ürünlerini mağazalarda satmaya başlayacak. 20 yıl önce İtalyan stilini Almanya'ya taşımak amacıyla iki Alman tarafından kurulan ve şu anda dünya çapında 10 şehirde showroom'ları bulunan Cinque, Türkiye pazarına, bildiği bir iş ortağıyla girmek istemiş. Cinque'nin hedef kitlesi, 25-45 yaş aralığında, eğitim ve gelir seviyesi olarak ortalamanın üzerinde bulunan ve moda kurbanı olmadan kendi stiline sahip olan kadınlar. Etek, ceket, pantolon ve gömlekten oluşan bu koleksiyonda bir gömleğin fiyatı 129 YTL. Ürünlerin poşeti, ense etiketleri bile diğerlerinden farklı üretiliyor.
İlk ürünlerin Rumeli Caddesi'ndeki mağazaya geldiğini anlatan Gözde Sarar, yine bu mağazada organik ve antibakteriyel ürünlerden oluşan yeni koleksiyonu da tüketiciyle buluşturuyor.