|
|
FB'li bornoz yıkanınca Çaykur Rizeli oldu...
Taraftar bu, renklerinden asla vazgeçmez... Hele hele 95 YTL ödeyip satın aldığı sarılacivertli bornoz, ilk yıkamada yeşil-lacivert olursa, "Olsun yeşil de bir renktir" diyemez. Çünkü o bornozun en önemli özelliği, ne suyu iyi çekmesi, ne yumuşaklığı ne de başka bir şeydir. Sadece sarı-lacivert oluşudur. İşte Profilo Fenerium mağazasından satın alınan sarı-lacivertli bornoz, ilk yıkamada renk verince taraftar Y. isyan etti. Lacivert sarıyı boyamış, sarı yeşile dönmüştü. Y.B, "Acaba kuru temizleme mi gerekiyordu?" diye soracak oldu, ama bornoz bu ya, varlık nedeni insanı kurulamaktı. Üstelik kısa programda 30 derecede yıkanmıştı. Yıkama talimatını aradı, bulamadı. Sonuç olarak mağazanın yolunu tuttu.
15 GÜNLÜK TEST Mağazaya giderken kendinden emindi. Elindeki "ayıplı mal"dı. Ve yasaya göre 30 gün içinde malı iade edip bedelini geri alabilir, ayıpsız olanı ile değiştirebilir, ayıp oranında bedel indirimi yaptırabilir ya da ücret ödemeden onarımını yaptırabilirdi. Ama mağaza görevlileri, "Bunun teste gitmesi gerek" dediler. Üstelik test sonucunu almak 15 gün sürecekti. Y.B işteo zaman gerçekten isyan etti. Ürünün içinde kullanma talimatı yoktu, yıkanabilecek en düşük sıcaklıkta yıkanmıştı. Ve bütün bunlara rağmen satış görevlileri "test" istiyordu. Y.B, bornozu mağazada bırakıp bize ulaştı. Biz de Mağazalar Koordinatörü Koray Tekay ile görüştük. Tekay önce "Yanlış anlaşılmış, test süresi 5 gündür" dedi. Peki ya etiket zorunluluğu? Tekay, bu konuda da ürüne özel bir aksama olabileceğini belirtip, çözüm sürecini hızlandırdı ve müşterinin ürünü başka bir ürünle değiştirebileceğini söyledi. Y.B yeniden Fenerium'un yolunu tuttu, ancak gönlüne göre bir ürün bulamadı, iade isteğinde ısrar etti. Bu kez görevliler, "Para iadesi yapmıyoruz, üstelik kredi kartına iade işlemi de yapamıyoruz" karşılığını verdi. Israr etti, çünkü koşulsuz müşteri memnuniyeti uygulayan pek çok mağaza, yasanın da önüne geçerek ürünleri gerekçesiz geri almaya ve kredi kartına iptal işlemi yapmaya başlamıştı. Bütün bunları anlattı, artık bornozdan vazgeçmek üzereydi ki, görevlilerden bankaya faks çekip harcamanın iptalini isteme sözü alabildi. Şimdi sözün tutulmasını bekliyor.
ESEN EVRAN
|