GSM sektörünün en genç oyuncusu olduklarını belirten Avea Genel Müdürü Cahit Paksoy, hedeflerinin pazar payını iki-üç yıl içinde ikiye katlamak olduğunu söyledi 2004'te Avea'nın yeniden yapılandığını belirten Paksoy, Şirketimizi müşteriler yönetiyor. Onları ailemiz gibi görüp, öyle proje yapıyoruz. Başarı böyle geliyor" dedi.
Avea Genel Müdürü Cahit Paksoy, pazar paylarının yüzde 15- 16 olduğunu belirterek hedeflerinin iki, üç yıl içinde bunu yüzde 30'a çıkartmak olduğunu kaydetti. Sektöre heyecan getirdiklerine dikkat çeken Cahit Paksoy, "tüketicilere sürprizlerimiz devam edecek" diye konuştu. Sabah Gazetesi'nin iş dünyasıyla yaptığı sohbet toplantılarında bu kez GSM sektörünün en genç operatörü Avea'ya konuk olduk. Genel Müdür Cahit Paksoy, şirketin gelecekteki projeleriyle ilgili bilgiler vererek hedeflerini anlattı: "Pazarın en genç oyuncusuyuz. Abone sayımız 5 ile 6 milyon arasında değişiyor. Geçen yıl kendi içimizde yüzde 50 büyüdük. Türkiye nüfusunun yüzde 80'ini kapsar hale geldik. Bu oran kısa süre içerisinde yüzde 90'a çıkacak. Bu büyüme hızı, gelecek yıllar için de işaret." Cahit Paksoy'a sektördeki teknolojik yenilikleri sorunca yerinde duramıyor. Daha önce yapılmayanları yaptıklarını belirten Genel Müdür, yenilikçi karakterlerinin devam edeceğini belirtti:
YENİLİKLERDE ÖNCÜYÜZ "Sektörde yaşanacak tüm teknolojik yeniliklerde öncü şirket olacağız. Uygulamalarımız sizleri şaşırtıyor olabilir. Bunun nedeni daha önce tarifede olsun teknolojide olsun bu şekilde yeniliklerin tanıtılmamış olması. Biz müşterinin üzerine tam oturan elbise satmaya uğraşıyoruz. Sonradan terziye gidip düzelttirmeyeceği ve ekstradan para harcamayacağı elbiseler. İnsanların rahatça konuşacağı, konuşmaktan korkmayacağı tarifeler sunuyoruz. Sürprizlerimiz devam edecek. Müşterilerimizi kendi ailemizin bireyleri yerine koyup proje geliştiriyoruz. Şirketi müşteriler yönetiyor. Başarı böyle geliyor." Cahit Paksoy 2004 yılının Avea için yapılanma yılı olduğunu vurguladı. Paksoy, Aycell ve Aria'nın kendi altyapılarını birleştirmenin zaman almasından dert yandı: "İki şirketin de ayrı altyapısı vardı. Birleştirme çalışmaları 6-7 aydır sürüyor. Yüzde 90'a yakın oranda tamamlandı." Türk Telekom'un satılması sektörü derinden etkileyecek. Bunu Avea Genel Müdürü Cahit Paksoy da kabul ediyor ancak şunu eklemeyi de unutmuyor: "Telekom'a ilginin büyük olduğunu görüyoruz. Bunun nedeni Telekom'un Avea'daki yüzde 40 payıdır. Gelecek mobil iletişimdedir. Mobil iletişim sabitten değerli.