Sütaş, büyüme çağındaki çocukların fiziksel ve zihinsel gelişimine katkıda bulunmak amacıyla tamamen doğal ürünlerden oluşan 'Büyümix'i piyasaya sundu. Bu ürün için 6 milyon Euro'luk ek yatırım gerçekleştiren şirket, yeni ürünü ile birlikte çocuk ürünleri pazarındaki payını artırmayı hedefliyor. 2003 yılı cirosu 150 milyon dolar olan Sütaş, bunun yüzde 25'- lik bölümünü çocuk ürünlerinden elde ediyor. Çocuk ürünlerinin gereğinden çok daha fazla dikkat istediğine işaret eden Sütaş Genel Müdürü Muharrem Yılmaz, "Aldığımız sütlerin tamamı katkısız. Ürünün yapımında üç kat süt kullandık ve meyvelerin de tamamen doğal olmasına özen gösterdik. Çocuklara yönelik süt ve süt ürünleri pazarı bu yılın ilk altı ayında geçen yıla göre yüzde 80'lik bir büyüme kaydetti. Büyümix'in ilk üç ayda pazardan yüzde 40 pay almasını hedefliyoruz" diye konuştu.