|
Sütçüler iki defa galip!
|
|
Hani siyasiler vardır. Çok güzel konuşurlar. Ne dedikleri bir türlü anlaşılmaz. Onun gibi bir şeydir güzel ve hedeften kopuk reklam. Güzellik adına hedeften sapıldığına çok tanık olmuşumdur. Nadiren de olsa hem güzel, yani konuşturan, akılda kalan, hem de iş hedefine götüren reklamların da tadına doyum olmaz. Tıpkı SEK'in son kampanyasında olduğu gibi. Vestel Pazarlama'nın Genel Müdürü Levent Hatay bir keresinde demişti ki, "İki kriter var. Birincisi, reklam filmi bizi hedefimize taşıyacak. İkincisi tekrar tekrar seyredilebilecek!" Yani filmin gazı kaçmayacak. SEK ve ajansı Medina Turgul DDB, işte bu zoru başarmış. Sadece bulduğu olağanüstü reklam sloganı, "İçSEK, BüyüSEK" ile değil. İlköğretim okulunda 'Sütçüler' takımı ile dalga geçen 'Gladyatörler'in birden kendilerinden çok daha gelişmiş rakipleri ile karşılaştıklarında içine düştükleri durumun komedisi, her izlendiğinde başka bir lezzet veriyor. Bu arada kampanyayı bir de PR faaliyeti ile birleştiren SEK'çileri bir kez daha kutluyorum.
|