Yaptığı serbest dalışlar ve rekorlarla dünyanın yakından tanıdığı Yasemin Dalkılıç, sponsorluğunu yapan Quantum saatlerinin satışını rekora ulaştırdı.
Serbest stil dalışlarıyla dünyanın yakından tanıdığı Yasemin Dalkılıç'ın sponsorluğunu yapan ünlü saat markası Quantum, sponsorluğa başladığı 7 Kasım 1999 tarihinden bu yana satışlarını yüzde 40 oranında katladı. Quantum Yönetim Kurulu Başkanı Jak Acıman, rekortmen dalgıç Yasemin Dalkılıç'ın sponsorluğu için 1 milyon dolar harcadıklarını ve bunun karşılığında 70 saatlik reklam ve yüzde 40 satış artışı sağladıklarını belirtti. Acıman, Dalkılıç'ın kırdığı rekorlarla ana haber bültenlerine çıkmasının Quantum'un popülaritesini artırdığını belirterek "Yasemin Dalkılıç'ın yaptığı spor, Quantum'un hedef kitlesine çok uygun. Televizyonların geneline bakıldığında Dalkılıç ve Quantum'dan sadece Türkiye'de ortalama 70 saat söz edildi. Quantum, Yasemin gibi bir sporcu ile serbest dalışı desteklemeyi, geliştirmeyi ve uluslararası platformda ülkemizin başarı ile temsil edilmesini misyon edinmiştir" şeklinde konuştu. Yasemin Dalkılıç'ın 7 Kasım 1999'da kırdığı ilk dünya rekorunun ardından onu motive edebilmek için ensesine 'Haydi Yasemin' anlamına gelen 'GO YAS' sözcüklerini kazıttıran antrenörü Rudi Castineyra'nın bu sürprizinden esinlenerek yaratılan dalış saati 'GO YAS', piyasaya sürüldü. Quantum'un sadece 500 adet ürettiği 001 numaralı ilk 'GO YAS', 23 Temmuz'da gerçekleşen 120 metrelik dünya rekoru dalışından sonra Yasemin'e armağan edilmişti.