kapat

17.07.1999
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
S u p e r o n l i n e
Magazin
banners
Siber Haber
L E I T Z
Sofra
Bizim City
Sizinkiler
Para Durumu
Hava Durumu
Bayan Sabah
İşte İnsan
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
Hazırlayanlar
Sabah Künye
E-Posta

1 N U M A R A
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 1999
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Hakkınızı arayın
Oteliniz berbat çıktı, hizmet felaket... İç çekip oturmayın, hemen dilekçe yazın. Kanun sizden yana!

TURİZM Bakanlığı yetkilileri, tatilde sorun yaşamak istemeyen vatandaşlara "Hakkınızı arayın" çağrısında bulunuyor. Yetkililer, seyahat acentesi aracılığıyla tatile çıkılıyorsa, Seyahat Acentesi İşletme Belgesi'ne sahip bir büronun seçilmesini öneriyor. Tatil yerini ilandan seçen vatandaşların ise bilgilendirici broşür almasını ve saklamasını tavsiye ediyorlar. Çünkü broşür bilgileri, acente tarafından doğruluğu garanti edilmiş bilgiler anlamına geliyor.

Ne yapmak lazım?
ACENTENİN ya da ilanın verdiği bilgilerin doğru çıkmaması durumunda izlenecek yol ise şöyle: Önce eksikliğin giderilmesini isteyin. Çözüm bulunamadıysa Turizm Bakanlığı İşletmeler Genel Müdürlüğü ve TÜRSAB Tüketici Sorunları Bölümü'ne başvurun. TÜRSAB Tahkim Kurulu, sorununuzu değerlendirecek ve acenteye gereken cezayı verecek. Turizm Bakanlığı da olayı inceyerek, Tüketici Haklarının Korunması yasası çerçevesinde Sanayi Bakanlığı'yla birlikte hakkınızın peşine düşecek.


Copyright © 1999, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır