kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
28 Nisan 2009, Salı
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Colin's ünlü Kızıl Meydan'a Beşiktaş'ın renkleriyle çıktı

TARIK YILMAZ / MOSKOVA
28.04.2009
Rusya'nın en bilinen giyim markası olan Colin's, mağazayı büyütme ve imaji değiştirme kararı aldı. İlk adımı Kızıl Meydan'da 300 bin dolar aylık kira ödeyeceği Manej'de atan şirket, logoyu 'siyah-beyaz'a çevirdi..
Özellikle Rusya'da denim (jean) pazarında dünya devlerini geçerek bilinirlikte liderliğe oturmayı başaran ve bunu rakamlarla da destekleyen Colin's, dünya markası olma yolunda hem mağazaları büyütmeye hem de imaj değiştirmeye başladı. Mağaza tasarımını İtalyanlara yaptıran, metrekareleri büyütme kararı alan Colin's kırmızı logosunu da siyah-beyaz renklerle yeniden oluşturdu. Bu değişimlerin hepsini Rusya'nın başkenti Moskova'nın meşhur Kızıl Meydan'ına komşu Manej mağazasında gerçekleştirdi. Colin's'in Moskova'nın en pahalı yerleri arasında gösterilen ve gözde alışveriş noktaları arasında yer alan Manej'deki mağazasını; Eroğlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Eroğlu, Başkan Yardımcısı Şahin Eroğlu, Moskova Büyükelçisi Halil Akıncı, Colin's Rusya Genel Müdürü Harun Bolel'in katıldığı törenle açıldı.

300 BİN DOLAR KİRA VERECEK
Dünyaca ünlü perakende şirketlerinin mağazaları bulunduğu Kremlin'in meşhur Kızıl Meydanı'ndaki mağazanın aylık kirası 300 bin dolar. Kira ile birlikte mağazadan beklenen gelir de yüksek. Şahin Eroğlu, aylık ciro beklentisini 2.5 milyon dolar olarak açıkladı. "Marka liginde" global bir oyuncu olmak için uluslararası alanda başarılı olmuş danışmanlık şirketleriyle de anlaşmalar imzalayan Colin's yeni logosu ve marka kimliğini İtalyan Latveria Ajans'ın danışmanlığında hazırladı. Mağazaların konseptini Alman bir mimarlık firması ile yürüten şirket, Werner International adlı dünyaca ünlü bir şirketten de marka danışmanlığı hizmeti aldı.

'ZOR OLAN BURAYA GELMEKTİ'
Krizde markalaşma çalışmalarına çok daha önem verdiklerini belirten Eroğlu, "2008 yılında karar verdiğimiz planlarımızı ve yatırımlarımızı hız kesmeden sürdüreceğiz. Her dünya markası gibi artık mağazalarımıza hızlı koleksiyon sokmaya başladık" şeklinde konuştu. Nurettin Eroğlu markalaşmanın grubun en önemli hedeflerinden biri olduğunu belirterek "Çok yakında yeni kadın ve çocuk markalarımızı da tanıtacağız" dedi. Dünya markası olmak istediklerini belirten Eroğlu "Çok hızlı mesafe aldık. Bundan sonra gideceğimiz yer hayal değil. Asıl zor olan buralara gelmekti" diye konuştu.