Veresiye defteri avantaj olmadı
İLİŞKİLİ HABERLER
Veresiye defteri avantaj olmadı
Metro Toptancı Market Genel Müdürü Hakan Ergin'in, kriz döneminin ortalarında bakkalların veresiye defterlerinin bu sıkıntılı dönemde avantaj yarattığı ve tüketicinin yeniden bakkallara dönüş yaptığı sözleri hâlâ zihinlerde.
Ancak yapılan araştırmalar durumun hiç de göründüğü ya da söylendiği gibi olmadığı yönünde.
Nielsen'in yaptığı araştırma pazardaki payını yüzde 10'lardan 40'lara çıkaran organize perakende karşısında ayakta durmaya çalışan geleneksel perakendecilerin, onlara avantaj yarattığı düşünülen veresiye defterlerine her geçen gün onlarca rakam ve isim eklemekten yorulduğunu ortaya koyuyor.
Araştırmaya katılanların yüzde 75'i veresiye satılan ürünlerin geri ödeme sürelerinin uzadığını belirtirken yüzde 68'lik bir kesim üretici firmaların vade sürelerinin uzadığını, yüzde 22'lik kısım ise firmaların vade yapmadıklarını ifade ediyor.
Yayın tarihi: 20 Nisan 2009, Pazartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/04/20//haber,889E41C2960D4271A8200E2BBB75863F.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.