Feyhan Yaşar, krizin gıda eğilimlerini olumlu yönde etkilediğini bu nedenle bir küçülmenin olmadığını söyledi. Türkiye'de her zaman daha ekonomik gıdalara, açık gıdalara talep olduğunu dile getiren Yaşar, kriz dönemlerinde insanların daha çok evlerinde yemek yediklerini belirtti. Ev içi tüketiminde artış görüldüğünü kaydeden Yaşar, fiyat artışları yapmayarak, ambalajları daha küçük ölçekleri indirerek tüketicinin alım gücünü zorlamamaya yönelik strateji içinde bulunduklarını söyledi. Feyhan Yaşar, ambalajlardaki değişimin, sadece krizle ilgili olmadığını genel tüketim değişimiyle ilgili olduğunu, kendilerinin tüketicinin taleplerini izlemeye, algılamaya yönelik çalışma yaptıklarını anlattı. Yaşar'a göre ailedeki birey sayılarının azalmasının da küçük porsiyonlarda etkisi var.