İnce ekran televizyon satışları durgunluktan etkilenmedi. 2008 yılında yüzde 22 büyüyen pazarda büyük ekranlara ilgi artıyor. 84 ve 106 ekran LCD televizyonlar büyük ilgi olurken büyük ekranlarda kuyruk oluşuyor. Digicom Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Yiğit büyük ekran televizyona ilgiye dikkat çekerken çarpıcı örnekler de verdi: "Şu anda 152 ekran Plazma televizyonlara büyük ilgi var. 152 ekran için haftalarca bekleyenler var. Teknoloji mağazaları arasındaki yarış en çok tüketiciye yaradı. Türkiye'deki fiyat düşüşleri Avrupa'dan daha etkili oldu."
ÜRETİCİLER DEĞİŞECEK 2009 yılının hem üreticiler hem de satış kanalları için çok kritik olduğunu söyleyen Yiğit, "Üreticiler aslında 2006 yılından bu yana krizi erteliyordu. Soluğu uzun olanın kazanabileceği bir yarışa girildi. Tüketici elektroniğinin her alanında olduğu gibi bir yarışa girildi. Biz bu yüzden çok satmak değil, kârlılığa yöneldik. Her zaman bu konuda taviz vermedik. Şimdi herkes nakit akışı demeye başladı. Bunu sadece krizlerde hatırlamamak gerek. Bu yıl daralmalar olacak gibi görünüyor" diye konuştu.