orhan ARIKUT
05.03.2009 05:23:17
neredeyse tum ucak kazalarinda, geriye birinci dereceden gorgu tanigi kalmaz. Allaha sukur ki bu kazada kurtulan yolcularimizin sayisi cok. ilk gun bu yolcularin anlattiklarini ben mi yanlis anladim, yoksa kimse hatirlamiyor mu? inis aninda her sey normalken bir anda hizli bir irtifa kaybindan bahsettiler,simdi bu hizli irtifa kaybida mi gostergeden veya rahmetli pilotlarimizin sorumsuzlugundan kaynaklanmis sizce ? cok sacma yorumlar okudum ve cok uzuldum. birincisi henuz karakutular tam olarak incelenmedi ki bukadar kisa surede sonuca varilamaz, aylarca suren bir arastirmadir bu.ikincisi ucakta sadece birtane irtifa sensoru yoktur, ucuncusu bu sensorde bir hata olsa bile bu ucagin dusmesine sebep olamaz, dorduncusu,butun kazalarin sadece tek bir sebebi yoktur, kazalar bir cok talihsizligin bir araya gelmesinden olusur.besincisi kotulediginiz thy yabanci sirketlerede pilotaj ve teknik egitim vermektedir.o guvendikleri pek cok sirketinde bakimlarini yapmaktadir...