Müşterilerin ürün takibi için call center kurdular
Müşterilerin ürün takibi için call center kurdular
06.02.2009
Müge Çelebioğlu Acar, adidas'ın sıkı koleksiyonerleri ve ciddi anlamda bağımlıları olduğunu anlatıyor: "Kimi zaman etkinliklerde kullandığımız, giyilemeyen eşyaları bile istedikleri oluyor. Öyle bir kitle var ki, koleksiyon siparişlerini verdiğimiz anda mağazaları aramaya başlıyorlar. Lansmanı yapılmayan ürünleri soruyorlar. Kendi içinde de ayrı fanatikleri var. Mesela çıkan her Superstar'ı alan, graffiti'li modelleri biriktirenler çok." Mağazalara birkaç adet geldiği için hemen tükenen ürünlerin Türkiye'ye getirtilmediğini sanıp kızanlar da oluyormuş. Çelebioglu Acar, dünyada satışa çıkan ürünlerin neredeyse yüzde 90'ının Türkiye'ye de geldiğini; İstanbul Beyoğlu, Kanyon, Palladium ve İzmir Originals mağazalarında satıldığını ancak hızlı tükendikleri için sıkı takip etmek gerektiğini söylüyor. Adidas, bu tarz sorulara cevap verebilmek amacıyla bir call center bile kurmuş. Tel: (0212) 337 11 22
Müşterilerin ürün takibi için call center kurdular
Yayın tarihi: 14 Şubat 2009, Cumartesi Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/02/14/ct/haber,BEA7BDE898BC4D29A3344056E5AB09A3.html Tüm hakları saklıdır.