Şimdi de Belediye Başkan adaylarının "
bu beldeyi marka yapacağım " iddiaları ortalığı sardı.
Bu konu ne zaman açılsa işin alfabesinden başlamak istemiyorum ama
Türk insanının marka lafından büyülenme hali giderek gülünç olmaya başladı.
Şehrini veya kasabanı bir "ürün" gibi pazarlıyor olman onu marka yapmaya yetmez ki!
Hem
bağımlılık yaratacaksın, hem de geleceğe dair "
vaat "leri sürekli sıcak tutacaksın.
Çok zor iş!
Örnek mi? En basitinden şu
Bodrum'a bakın!
Bağımlılık konusu fena değil ama vaatler açısından kocaman bir fiyasko!
Bir süredir,
Bodrum'u sevmek demek, çoktan kırılmış dökülmüş bir hayale bağlı kalmak demek... Yalan mı?
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir.
Ayrıntılar için lütfen
tıklayın
Yayın tarihi: 7 Şubat 2009, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/02/07//haber,972362C5CCB94AD69F445B89E9833939.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.