Kaskoda iyi sürücü kötü sürücü dönemi
AXA Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akyol, düzenledikleri reklam kampanyasıyla iyi sürücülere ulaşmak istediklerini söyledi. Akyol, müşteri bazlı fiyatlama stratejisinin iyi sürücü-kötü sürücü ayrımı yapılmasını sağladığını belirterek şu değerlendirmeyi yaptı: "İyi sürücüden kasıt az sıklıkta hasar alan müşteri profilidir. Herkes hasar alabilir ama bu kişilerin kötü sürücü olduğu anlamına gelmez. Bu insanların başına gelen kazalarla ilgili olarak sigorta şirketinden alması gereken paraları aldığı anlamına gelmektedir. Kötü sürücü sigortadan sıklıkla para alan, kurallara uymadığı için kazalara sebep olan ya da kaza yapan müşteri profilidir." Akyol, sermayedar değişiminden sonra yüzde 100 AXA grubuna ait bir şirket olduklarını ve bu yüzden kendilerini yeniden ifade etmek için değişik bir reklam kampanyası düzenlediklerini söyledi.
Yayın tarihi: 27 Ocak 2009, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/01/27//haber,2EA062A7B1584C1A9250250913E53574.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.