* Mağazalarda müşteri terapi merkezleri kurulacak. Sorunu olan müşterilerle bu noktada ilgilenilecek.
* Yıl sonunda satın alınan ürünler için belirlenen kuru temizleme alanlarından ücretsiz yararlanma fırsatı sunulacak.
* Poşetlerini taşıyamayan müşterilere poşet taşıma hizmeti verilecek.
* MOL içinde açılacak MOL cafelerde sadece Türk ürünlerine yer verilecek. Örneğin Nescafe satışı yapılmayacak.
* Dul, şiddet gören, mali durumu zayıf olan kadınların ürettikleri ürünleri satabilecekleri bir stant kurulacak ve gelirin tamamı kadınlara bırakılacak.
* Şubat ayında Almanya Köln'de, haziran ayında ise İsviçre Bern'de MOL mağazaları açılacak.
* MOL içine Türkiye'de üretim yapmayan ve ithalat yapan firmalar alınmayacak.
* MOL içindeki her firma bir yıl içinde kurumsallaşacak.
* Bir yıl sonunda Türkiye'de perakende ve toptan akademisi kurulacak.
* Yurtdışında açılacak mağazalardaki istihdamın yarısı Türkiye'den sağlanacak.
* Almanya'da elde edilen cironun yüzde 3'ü kimsesizler ve evsizler fonuna, İsviçre'de elde edilen cironun yüzde 3'ü ise boşanmış ailelerin çocuklarının rehabilitasyonuna, Türkiye'deki mağazalardan elde edilecek cironun yüzde 3'ü ise Türkiye'nin tanıtımına harcanacak.