Bahadır Pekkan (sağda) ve ekibi "2008 Dünya Ödülü"nü Las Vegas'ta aldı.
Global Bilgi ödülleri topladı
06.12.2008
Turkcell Global Bilgi, dünya çağrı merkezi sektörünün en büyük organizasyonu ContactCenter- World.com'un düzenlediği "2008 Dünya Ödülleri" finalinde, "En İyi Teknoloji İnovasyonu" kategorisinde dünya birincisi, "En İyi Müşteri Hizmeti" kategorisinde ise dünya üçüncüsü seçildi. Turkcell'den yapılan açıklamada Global Bilgi'nin, 6 bini aşan çalışanıyla uluslararası başarılara imza atmaya devam ettiğine dikkat çekildi. Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan da dokuz yıl önce kurulan şirketin yurtiçi ve yurtdışında önemli başarılara imza attığını hatırlatarak, "Dünyanın en büyük şirketlerin çağrı merkezlerinin yarıştığı 2008 Dünya Ödülleri finalinde, Turkcell'in çağrı merkezi olarak ülkemizi temsil etmekten, Türkiye'ye ödül kazandırmaktan dolayı çok mutlu ve gururluyuz. Bu başarı Global Bilgi çalışanlarının ve Türkiye'nin başarısıdır" dedi.